Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CERAMIC ICE
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De nieuwe Yamaha Tracer 9 GT is nu te bestellen bij Moto Hippo, de officieel Yamaha dealer van Noord-Holland. Bestel nu en rij als 1 van de eerste op deze nieuwe Tracer 9 GT.

Met Yamaha's beroemde Deltabox-stijl chassis en de CP3-motor in het hart is het geen verrassing dat de TRACER 9 GT de sport touring-klasse blijft herdefiniëren. Met het DNA van Yamaha als rode draad is de TRACER 9 GT een sportmotorfiets wanneer je dat wilt, terwijl hij ook perfect geschikt is voor toertochten met een passagier en bagage. Semi-actieve elektronische vering past zich aan je omstandigheden en rijvoorkeuren aan, terwijl andere intelligente technologie een uniform remsysteem met Vehicle Hold Control omvat en, als wereldprimeur, een nieuwe Matrix LED-koplamp die de lichtbundel automatisch aanpast om altijd maximaal zicht te bieden.

Moto Hippo, met een geschiedenis sinds 1957, staat garant voor kwaliteit en betrouwbaarheid als officiële dealer van Yamaha, Ducati en Moto Morini. Ontdek naast nieuwe motoren ook een ruime selectie van meer dan 50 occasions, zorgvuldig geselecteerd en beschikbaar met diverse garantiepakketten. Inruil van je huidige motor is mogelijk.

Naaste deze nieuwe Yamaha Tracer 9 GT leveren wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion