Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
TECH BLACK
Vermogen:
87 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Shift your focus
De TRACER 9 GT bruist van energie en zit boordevol specificaties die de verwachtingen van een 'middenklasse' overtreffen. Nieuw kuipwerk en een hoog, elektrisch verstelbaar windscherm dragen allemaal bij aan het comfort en aanpassingsvermogen van de GT, met nog meer ruimte voor een duopassagier en berijder, die het voordeel heeft van een in twee stappen verstelbaar zadel. Zoals de naam al doet vermoeden, heeft de TRACER 9 GT alles in huis om grote reizen te maken, maar hij is vooral ontworpen om een leuke en boeiende motorfiets te zijn.

De TRACER 9 GT is ontworpen om de Roads Of Life te trotseren en zit boordevol slimme techniek en ontwerpoplossingen om de best mogelijke rijervaring te garanderen. Lichtgewicht wielen, gemaakt met behulp van Yamaha's SpinForge-proces en voorzien van op maat gemaakte Bridgestone-banden, dragen bij aan een lichte en wendbare machine, die prachtig is afgestemd op het speelse driecilinder crossplane-motorblok en de hellinggevoelige elektronische rijhulpsystemen.

 
  • Wat mag u van ons verwachten:

    * Dé Yamaha Exclusief dealer voor midden Nederland.
       - 5 jaar fabrieksgarantie op nieuwe Yamaha motoren.
    * Zo'n 150 geselecteerde occasions inclusief garantie met:
       - tot 24 maanden Bovag garantie op onze gebruikte motoren.
       - tot 60 maanden garantie op onze gebruikte Yamaha motoren.
    * Verkoop, inkoop en inruil mogelijk.
    * Onderhoud aan Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, BMW, Triumph.
    * vervangend vervoer beschikbaar.
    * verhuur van 25 motoren.
    * Schadetaxatie en reparatie.

    Van de Kuinder Motoren, Verlengde Zuiderloswal 27
    1216BW Hilversum, 035-6214727
    info@vandekuinder.nl

    De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen, volle tank, garantie en een technische controle van de motor.
    Een onderhoudsbeurt is in overleg en tegen meerprijs mogelijk.

    Proefrit maken? Onze motoren zijn zorgvuldig geselecteerd en in showroom conditie gebracht. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
    Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
    Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van de Kuinder Motoren
Verlengde Zuiderloswal 27
Hilversum
Plan de route
035-6214727
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion