Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 ABS - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Grijs Groen
Vermogen:
85 kW
Teller:
34.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA TRACER 900   MT-09  Tracer 900
Bouwjaar 2017
34500 Kilometers en in Topstaat en alle slijtdelen goed
85 Kw en 116 Pk met 3 Cilinder dus genoeg koppel en vermogen.
Voorzien van de volgende optie's zoals
Abs
Handkappen
TCS
Handvatverwarming
Middenbok
Valbeugel
Rijmodus
Versnellingsbak Indicator
Verstelbare Rem en Koppelingshendel en in het Zwart
12 Volt aansluiting
Wheel Stryping
Carbon Looks afwerking
Hoger Windscherm
Korte Kenteken plaathouder
Zeer mooie en Unieke Kleurstelling
Deze MT09 TRACER 700 staat in Didam en is na Telefonische afspraak te bekijken.
Tel 0622236308
Vaste prijs 7550 Euro

LET OP WIJ WERKEN ALLEEN OP AFSPRAAK

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Hunen Motoren
Lange Klauwenhof 13
Didam
Plan de route
0622236308
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion