Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRICITY 300 - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
PETROL BLUE
Vermogen:
20 kW
Teller:
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Garantie: 36 md+24 md beperkt

Deze Tricity 300 is klaar om jouw leven te veranderen. Met zijn drie wielen geeft het een gevoel van stabiliteit en vertrouwen. Als het lichtste en meest stijlvolle model in zijn klasse is dit het slimste vervoermiddel voor in de stad. En het goede nieuws is dat je er met je B-rijbewijs op kunt rijden!

THE BEST MOVE IN TOWN
Alles aan dit premium Urban Mobility-voertuig is ontworpen om woon-werkverkeer eenvoudig, gemakkelijk en leuk te maken. De dubbele wendbare voorwielen bieden extra grip voor soepel bochtenwerk – en de lichtgewicht besturing en geringe afmetingen maken het gemakkelijk om door drukke straten te navigeren.

Elke keer dat je stopt, zal je dankbaar zijn voor het Standing Assist-systeem – en als de lichten op groen springen, brengt de responsieve BLUE CORE motor van 300 cc je in recordtijd naar je bestemming. Met een prachtig vormgegeven carrosserie en een toonaangevende specificatie is de Tricity 300 de beste keuze voor in de stad.

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 2+3 jaar fabrieksgarantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer

-----

RB Motoren is een bekende motorzaak in de regio Utrecht. Als Yamaha Exclusief Dealer bieden wij een breed aanbod Yamaha motoren aan. Daarnaast kun je bij ons terecht voor de koop en verkoop van motoren en motoronderhoud. RB Motoren is een erkend BOVAG-motorbedrijf en ook gespecialiseerd in het onderhouden en/of verkopen van KTM, BMW, Honda, Kawasaki en Suzuki. Bij RB Motoren stap je niet zomaar op een motor – je stapt in een verhaal van rijplezier, vakmanschap en vertrouwen. Koop en/of huur jouw perfecte motor, met service die voelt alsof hij op maat is gemaakt. Tot snel bij RB Motoren!

Onze openingstijden:

Dinsdag 08:30 – 18:00
Woensdag 08:30 – 18:00
Donderdag 08:30 – 18:00
Vrijdag 08:30 – 18:00
Zaterdag 09:00 – 17:00




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
RB Motoren
Weltevreden 24-A
De Bilt
Plan de route
030-2211524
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion