Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJ 6 S / DIVERSION - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Grijs
Vermogen:
57 kW
Teller:
24.764 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
yamaha - xj-6-s---diversion
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden door Total-Drive Motorcycles:

Yamaha Diversion XJ6 2010
  • Kenteken: 30-MZ-HZ
  • Bouwjaar: 18-05-2010
  • Kilometerstand: 24764
Motor verkeert in bijna nieuwstaat en voorzien maar leuke accesoires. Uiteraard zijn alle slijtage delen in orde en wordt hij netjes afgeleverd met een afleverbeurt. 
  • Leo vince uitlaat incl. certificaat
  • Rizoma stuur 
  • Verhoogd windscherm
  • Led knipperlichten
35KW is eventueel mogelijk, er zit een goed gekeurd steuntje bij voor op het gasklephuis om hem op 35kw te zetten.
 
  • Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.

    Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.

    Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.

    Foto's: 
    Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?

    Neem dan even contact op!

    Disclaimer:
    Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.


    Total-Drive Motorcycles
    Jop Joosten
    Doctor Huub Van Doorneweg 26C
    5753 RJ Deurne
    info@total-drive.nl
    +31 621340524

  • Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.

    Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.

    Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.

    Foto's:
    Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?

    Neem dan even contact op!

    Disclaimer:
    Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.


    Total-Drive Motorcycles
    Jop Joosten
    Doctor Huub Van Doorneweg 26C
    5753 RJ Deurne
    info@total-drive.nl
    +31 621340524





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Total Drive Motorcycles
Doctor Huub van Doorneweg 26C
Deurne
Plan de route
06-21340524
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion