Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Yamaha XSR 700
ABS
Opties : Givi windscherm.
Verkeert in zo goed als nieuwstaat.
Met maar 1900 km.
BIJ BELANGSTELLING OF VRAGEN GRAAG EVEN BELLEN .
NU motor rijden, Gespreid betalen mogelijk.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 80.0 mm x 80.0 mm |
Cilinder inhoud | 689 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74.8 pk / 55.0 kW bij 9,000 tpm |
Max. koppel | 68.0 Nm bij 6.500 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem), veerweg 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | Pirelli Phantom 120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless) |
Achterband | Pirelli Phantom 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless) |
Wielbasis | 1.405 mm |
Lengte | 2.075 mm |
Breedte | 820 mm |
Hoogte | 1.130 mm |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matt Grey, Tech Black |
Beschrijving | Yamaha maakt een duidelijk statement met de komst van de XSR700. Ontworpen voor een tijdloos gevoel en geïnspireerd door historische iconen, voorzien van de allernieuwste technologie voor een pure, aangename rijervaring. Met een hoog koppel en een super wendbaar chassis is de XSR700 ideaal voor motorrijders die nostalgie wel kunnen waarderen.



Dankzij de geavanceerde 689cc parallel-twin, voorzien van onze speciale crossplane filosofie, niet alleen een lineair koppel maar ook een indrukwekkende acceleratie. De retro stijl van de XSR700 past goed bij het compacte, lichtgewicht chassis met uitstekende wendbaarheid en besturing.



De XSR700 combineert het beste ontwerpen van Yamaha als eerbetoon aan het verleden, maar behoudt daarnaast zijn eigentijdse karakter. |
Welkom bij Kromkamp Motoren.
Kromkamp Motoren in Oosterwolde (Friesland)
Het adres voor de aanschaf van een gebruikte motor!
Kromkampmotoren heeft de mooiste occasions.
Een goede kwaliteit voor een scherpe prijs.
Alleen topoccasions!
 | Oosterwolde, Friesland |
 | 06-12091005 |
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maÂken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introducÂtie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgeÂvoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich oveÂrigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verandeÂren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de EnÂgelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorÂfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken