Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 1600 WILDSTAR - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
Zwart
Vermogen:
46 kW
Teller:
51.585 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden: Yamaha XV1600 Wild Star uit het jaar 2000. Deze krachtige V-twin is gemaakt voor lange ritten, ontspannen cruisen en gezien worden. De perfecte motor voor liefhebbers van karaktervolle cruisers met betrouwbaarheid.

Specificaties:

  • Bouwjaar: 2000

  • Kilometerstand: 51585 miles

  • Motorblok: 1.602cc V-twin, luchtgekoeld

  • Vermogen: ca. 62 pk / 134 Nm

  • Transmissie: 5 versnellingen

  • Aandrijving: Riem

  • Tankinhoud: 20 liter

  • Gewicht: ca. 320 kg (droog)

Uitgevoerd met:

  • Sissybar en ruime zadeltassen

  • Veel chroom in nette staat
Gratis afleverbeurt (T.W.V €200)
Gratis 5 dagen all-risk verzekering

Standaard 3 maanden garantie

Bekijk de website voor betere kwaliteit foto's.

MVM Motorservice:

- Financiering mogelijk
- Reserveren is mogelijk d.m.v. een aanbetaling
- RDW-erkend bedrijf
- Inruil mogelijk
- Tel: +31619523189




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MVM-Motorservice
Hendrikkenhofstraat 58
Venlo
Plan de route
0619523189
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion