Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 1100 DRAGSTAR - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
ROOD METALLIC
Vermogen:
45 kW
Teller:
25.052 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Yamaha XVS 1100 Drag Star


- Kenteken: MB-ZF-51
- Merk: Yamaha
- Model: Chopper
- Tellerstand: 25052 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2000
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: rood Metallic
- Motorinhoud: 1063 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 45 kW / 61pk
- Ledig gewicht: 274 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Lederen zijtassen
- Windscherm

Infotainment

- Navigatie

Overige

- Bagagerek
- Sissybar


zeer nette dragstar
voorzien van vele accesoires

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Bagagerek, Lederen zijtassen, Navigatie, Sissybar, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BNM Motoren
Weeskinderendijk 5
Dordrecht
Plan de route
078-6309111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion