Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In showroom staat Yamaha YZF-R6!
Specificaties:
- Type: 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 16-kleppen, inline-4
-
Cilinderinhoud: 599 cc
-
Boring x slag: 67.0 mm x 42.5 mm
-
Compressieverhouding: 12.8:1
-
Brandstofsysteem: Elektronische brandstofinjectie (EFI)
-
Max. vermogen: ± 127 pk (94 kW) @ 14.500 tpm (met RAM-air)
-
Max. koppel: ± 65,7 Nm @ 11.000 tpm
- Toerentalbegrenzer: ca. 17.500 tpm (redline)
Opties:
- LCD display
- Volledig instelbare vering
Extra's:
- Akrapovic uitlaatdemper
- Alpha Racing verstelbare rem- en koppelingshendel
- Barracuda val protectie
- LED Knipperlichten
- Korte kentekenplaathouder
- Quickshifter
- Raximo bobbins
- Quadlock telefoon oplader (draadloos)
Slijtage delen allen in goede staat.
Gratis afleverbeurt (T.W.V €200)
Gratis 7 dagen all-risk verzekering
Standaard 3 maanden garantie
Bekijk de website voor betere kwaliteit foto's.
MVM Motorservice:
- Financiering mogelijk
- Reserveren is mogelijk d.m.v. een aanbetaling
- RDW-erkend bedrijf
- Inruil mogelijk
- Tel: +31619523189
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 67|42,5 |
Cilinder inhoud | 600 |
Comp. verhouding | 12,8 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie YCCT |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | olie bad |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 31/12 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | aluminium deltabox |
Vering voor | volledig instelbare 41 mm UPSD, veerweg 120 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 120 mm |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijf, radiale vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.380 |
Lengte | 2.040 |
Breedte | 700 |
Hoogte | 1.100 |
Zithoogte | 850 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De YZF R-6 is voor 2006 geheel vernieuw en kenmerkt zich door de korte uitlaat, spitse neus met grote sleuf en de spits aflopende buddyseat. |
Motorrijden is het mooiste dat er is. De vrijheid, de adrenaline en één zijn met de motor. MVM Motorservice is een motorfiets onderhoud en reparatie bedrijf met passie in de vorm van een eenmanszaak, dat zich gespecialiseerd heeft in de Japanse motoren, ook voor andere merken kun je hier terecht. Het is belangrijk dat het werk met uiterste zorg uitgevoerd wordt en hier wordt ook zeker naar gestreefd. Hierbij worden ook alleen onderdelen van A-kwaliteit gebruikt en gemonteerd met het juiste gereedschap. Ook wordt hier met veel aandacht gekeken naar de wensen en de behoeften van de klant. De prijzen zijn scherp en de service nog scherper. Er wordt ervoor gezorgd dat jij als motorrijder zonder zorgen de weg op kunt en jij kan genieten van het mooiste dat er is en dat is motorrijden.
Je kunt MVM Motorservice gedurende de dag via whatsapp, mail en telefonisch bereiken. Dus voor al je vragen/advies, of als je een afspraak wilt maken bekijk dan onze contactgegevens voor meer informatie.
 | Venlo, Limburg |
 | 0619523189 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CAN-AM