Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R6 - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
Teller:
39.890 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2008
EU verantwoordelijke: Yamaha Koolhovenlaan 101 1119 NC SCHIPHOL-RIJK 020-6546000

Yamaha YZF-R6 uit 2008 met 39.890 kilometer. Een iconische supersport met scherpe lijnen en indrukwekkende prestaties.

Uitgerust met een korte kentekenplaathouder voor een strakke, sportieve look en een seatcover voor een echte racestijl.

Een motor die rijplezier en uitstraling perfect combineert. Nu te bezichtigen bij Motor Venray.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Venray
De Hulst 1
Venray
Plan de route
0478-588588
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion