Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 1000 R - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Zwart
Vermogen:
102 kW
Teller:
48.349 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Aprilia Tuono 1000 R (2009) – €4250

• Bouwjaar: 2009
• Kilometerstand: 48.349 km
• 997cc V-twin – krachtig en karaktervol
• Naked sportmotor – gebaseerd op de RSV Mille
• Sportieve zithouding – puur rijplezier
• Degelijke motor – nette staat
• Rijklaar

Meer info? Stuur gerust een bericht!

  • -----

    Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.

    Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

    Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
     

    Onze gegevens:
    SWIFT MOTOREN B.V.
    Zeno van Citiumstraat 4
    1349 GK Almere
    📧 info@swiftmotoren.nl
    📞 036-5255590

    Openingstijden:

    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
    Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur

    Bel of mail vrijblijvend!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Swift Motoren B.V.
Zeno van Citiumstraat 4
Almere
Plan de route
036-5255590
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion