Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2007

Bouwjaar:
2007
Kleur:
Geel
Vermogen:
74 kW
Teller:
85.153 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

BMW R1200GS (2007) – Technisch 100%, klaar voor avontuur!

Ben jij op zoek naar een betrouwbare allroad motorfiets die klaar is voor nieuwe avonturen, zonder de hoofdprijs te betalen? Dan is deze BMW R 1200 GS uit 2007 met 85.153 km op de teller misschien wel jouw perfecte match!

Deze motor heeft in het verleden een minder rooskleurig leven gehad. Hij heeft namelijk langere tijd buiten gestaan bij een vorige eigenaar. Maar geen zorgen – wij hebben deze GS een tweede kans gegeven! De motor is volledig technisch nagelopen en weer in goede staat gebracht, zodat jij zonder zorgen de weg op kunt.

Wat hebben we allemaal gedaan?

  • Beide banden zijn vervangen door nieuwe Dunlop banden, klaar voor grip op asfalt én gravel.

  • De cardanrubbers zijn vernieuwd, inclusief het verversen van de cardanolie – een belangrijk puntje van aandacht bij deze modellen.

  • Bij aflevering krijgt de motor nog een volledige onderhoudsbeurt, inclusief olie en filters.

Verder is de motor voorzien van veel fijne extra’s:

  • ABS (werkend)

  • Handvatverwarming – ideaal voor de koudere dagen

  • Valbeugels – beschermen je motor bij een omvalletje

  • Topkoffer – handig voor weekendtrips of dagelijkse ritten

  • Middenbok – maakt onderhoud een stuk makkelijker

  • Hyperpro progressieve vering voor én achter – voor extra comfort en controle, zeker met bagage of passagier

Let wel: dit is absoluut niet de mooiste GS op het internet. Verwacht dus wat cosmetische gebruikssporen en plekjes die zijn ontstaan tijdens de tijd buiten. Maar laat je daar niet door afschrikken – technisch is deze motor helemaal op orde, en dat is waar het écht om draait als je zorgeloos wil toeren of reizen.

Ben je vooral op zoek naar een oerdegelijke GS met karakter en technisch vertrouwen? Dan staat hij nu voor je klaar.

Wim en Kevin Zielman

  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Service Hoofddorp
Diamantlaan 71
Hoofddorp
Plan de route
023-5830335
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion