Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2022

Garantie: Ja
9608 Km
BLACKSTORM METALLIC /BLACK/ACHAT GREY
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2018 - okt. 2023
Modelcode: K50
Typenummer: 0M01

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 90 x 149 cm

Interieur
Interieurkleur: Onbekend
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bluetooth, Connected services, Cruise control (0538), Cruise verlichting (05AD), Design uitlaat (019F), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handkappen (0589), Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0681), Koplampen adaptief, Kruisspaakwielen II (077K), LED-verstraler (0562), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Multifunctional indicator lights (05AE), Multifunctional indicator lights II (05AF), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Stijlvariant Triple Black (0458), Teleservices (06AE), Touring pakket (0233), Uitvoering met Halogeenkoplamp (019Z), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare buddyseat (0518), Verwarmbare handvatten (0519), Verwarmde buddyseat, Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mofra B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion