Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SPORT CHIEF - 2023

Garantie: Ja
1971 Km
ZWART
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: mrt. 2023 - 2024
Koppel: 162 Nm
Afmetingen (LxBxH): 230 x 85 x 118 cm
Tankinhoud: 15 liter
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Boordcomputer, Cruise control, Fabrieksgarantie, K-DRVR FT CNTRLS FWD BLK, Keyless start, KIT BAG HANDLEBAR CHIEF BLK, LED achterlichten, LED koplampen, Navigatiesysteem, Roadlock, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mofra B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion