Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2025

Garantie: Ja
5006 Km
LIGHT WHITE/M M
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

BMW S1000 XR met de onderstaande opties:

BTW Motor

018A M Endurance ketting
018D M pakket
018F M GPS-Laptrigger
019C Dynamic ESA Pro
019G Sportuitlaat
0222 Schakelassistent Pro
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
031A M sportstoel
0386 Handleiding nederlands
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
053B M Lightweight accu
0560 Kuipruit -Sport-
0589 Handbescherming
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenbok
0665 Bagagerek
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
079F M Schmiederäder

Fabrieksgarantie t/m 14-05-2030




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Molenaar Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion