Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2016, 61097 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2016, 41887 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2016, 47204 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.599,- p/mnd klik hier
2017, 50000 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2017, 41397 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2017, 42481 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.899,- p/mnd klik hier
2017, 31000 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2017, 41569 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 10.250,- € 10.750,- p/mnd klik hier
2017, 48700 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.699,- p/mnd klik hier
2018, 52904 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.985,- p/mnd klik hier
2018, 48310 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 10.350,- p/mnd klik hier
2018,
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2018, 24952 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2018, 33498 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.999,- € 10.990,- p/mnd klik hier
2018, 43620 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2018, 14760 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
2018, 26439 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 10.850,- p/mnd klik hier
2019, 39500 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2019, 30540 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2019, 18500 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion