Nieuwsbrief:

DUCATI  848 EVO CORSE SE - 2012

39900 Km
CORSE
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11351

Ducati 848 Evo Corse Special Edition uit 2012 met 39.900 kilometer op de teller. Deze unieke motor combineert brute kracht met verfijnde Italiaanse stijl. Uitgerust met een 140 pk sterke L-Twin motor, Öhlins vering, quick shifter en Brembo remmen voor ultieme rijprestaties. De Corse-uitvoering biedt een lichtgewicht aluminium tank en een sportieve kleurstelling die de race-invloeden benadrukt. Altijd goed onderhouden, met regelmatige servicebeurten uitgevoerd. De motor verkeert in uitstekende staat en is klaar voor nieuwe avonturen, zowel op de weg als op het circuit. Deze Ducati 848 Evo biedt de perfecte balans tussen prestaties, comfort en exclusiviteit. Mis deze kans niet om een echte klassieker te bezitten!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion