Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 19.990,- p/mnd klik hier
2023, 69726 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2023, 23651 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.500,- p/mnd klik hier
2023, 16000 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 23.950,- € 24.750,- p/mnd klik hier
2023, 13423 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2023, 20150 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.500,- p/mnd klik hier
2023, 18139 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.950,- p/mnd klik hier
2023, 7800 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2023, 11250 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 26.990,- p/mnd klik hier
2023, 8918 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2023, 1246 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.950,- p/mnd klik hier
2023, 5198 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2024, 47561 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 21.499,- p/mnd klik hier
2024, 7338 Km
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2024, 7533 Km
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2024, 11147 Km
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2024, 9709 Km
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2024, 39865 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 23.490,- p/mnd klik hier
2024, 14797 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 23.740,- p/mnd klik hier
2024, 3011 Km
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 23.945,- p/mnd klik hier
2024, 2300 Km
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion