Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE 959 - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
ROOD
Vermogen:
110 kW
Teller:
28.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer fraaie Panigale incl. desmo beurt

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, optie's) die voor uw beslissing belangrijk zijn. Dit i.v.m. eventuele fouten in de advertentie.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
Bochten ABS, comfort zadel, Led knipperlichten, Quickshifter, tidy tail, Traction Control, Versnellingsindicator, Donker ruit, Performance zadel, Radiator bescherming, Carbon kentekenplaathouder met kleine led knipperlichten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Gielen Motorsport
Venusweg 16
Leeuwarden
Plan de route
0614442880
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion