Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 S TOURING - 2012

Garantie: Nee
70000 Km
Rood / wit
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met historie ,afkomstig van een Ducati dealer. In super mooie staat. Nieuwe Michelin banden.
S uitvoering met Ohlins vering. Pikes peak kleurstelling.

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Aangepaste bestickering, ABS, elektronische vering, Handvat verwarming, Kofferset, Middenbok, Ohlins vering, Topkoffer, Traction Control, Verhoogde ruit, Versnellingsindicator, Originele 3 delige Ducati kofferset, Witte pikes peak stickerset. S uitvoering met handvatverwarming. Ohlins vering ,Kleine knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion