Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOB FXDF - 2014

€ 13.995,- € 14.500,-
Garantie: Ja
27493 Km
Denim Black
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties FXDF Fatbob

- 103CI / 1690 cc
- 6 versnellingen
- Dubbele koplamp
- 49 mm voorvorkpoten
- Zwarte velgen
- Screamin eagle heavy breather luchtfilter
- Vance & Hines twin slash uitlaatdempers
- Bagagerekje
- ABS Remsysteem
- Forward controls
- Twin ring led achterlicht
- Dubbele voorrem
- VIN: 5HD1GYMC1EC304406
 
  • FXDF Fatbob uit 2014 in matzwarte kleurstelling. Betreft de ge-update variant van het nieuwe model fatbob uit 2014, toen deze versie voor het eerst op de markt kwam als opvolger van de fatbob serie zoals geproduceerd tussen 2008 & 2013. Motorolie / oliefilter , versnellingsbak en primaire olie zijn vervangen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion