Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 2001

Garantie: Ja
31638 Mls
Caddilac brown
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties FLSTF Bobber:

- 1450 cc
- 5 versnellingen
- Screamin eagle hydraulische nokkenaskettingspanners
- Gespaakte wielen ( nieuw)
- Shinko old style banden ( nieuw)
- Mustang cyclone seat ( geveerd)
- Thunderbike seat mount kit
- Stingray achterspatbord (ribbed)
- Heinz winglets 3 in 1 verlichting
- Nieuwe gaskabels
- Nieuwe remleiding voor
- Trompet uitlaten
- CPV Sidemount met stop taillight


FLSTF Fatboy uit 2001. Door ons geheel omgebouwd tot bobber. Vele nieuwe onderdelen en vele uren zijn er in dit project gestoken. Betreft een schade vrije motor. Foto's van originele staat zijn aanwezig. Motor is geheel opnieuw gespoten. Op de tank is gekozen voor caddilac brown, met de AMF striping. Spatborden zijn glanszwart afgewerkt. Voor ons een leuk project, voor u een unieke motor waar er maar 1 van is.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AJS MATCHLESS in 1897 - Vier van de vijf Stevens broers (zonen van een smid) produceerden hun eerste motorfiets in 1897 met een eigen gemaakte motor. Na in 1910 de naam van hun motoren te hebben beschermd dachten ze dat het verstandig was een nieuwe naam voor hun motorfietsen voor te stellen. Na veel overleg hebben ze toenertijd besloten alleen initialen te gebruiken van de broer Jack die twee chrisstelijke namen had. Het nieuwe merk werd geboren genaamd A.J.S. De broers werden overgenomen door Colliers in 1931, die een groot assortiment aan machines produceerden. In 1930 had het bedrijf al 117 wereld records op haar naam staan maar had wel financiële problemen. Voor Colliers zakelijk gezien dus een goede partij. Na 1931 waren de enige echte motoren van AJS de Racing 7R’s, Porcupines en de AJS Four. De handelsnaam van Colliers & Zonen was Matchless, die van oorsprong fietsen produceerden in het eind van de 19de eeuw. De eerste motorfiets is geproduceerd in 1912 en net als AJS en andere fabrikanten werd een groot assortiment aan motorfietsen aangeboden aan het grote publiek.
© 2000 - 2025 Motoroccasion