Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De Eliminator 500 breekt met conventies. Zijn strakke en lage ontwerp, een laag en comfortabel zadel en een lichte en gemakkelijke bediening maken hem de meest benaderbare Kawasaki-cruiser tot nu toe. Denk er niet te veel over na: het is een tijdloos design gecombineerd met moderne technologie. Dus stap op en “Just Ride”.
De Kawasaki Eliminator 500 is beschikbaar in de volgende kleuren:
- Pearl Robotic White
- Metallic Flat Spark Black
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 70 mm x 70 mm |
Cilinder inhoud | 451 cc |
Comp. verhouding | 11.3 : 1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | injectie: Ø 32 mm x 2 |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 45 pk / 33 kW bij tpm |
Max. koppel | 43 Nm bij 6000 tpm |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.438 (39/16) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork |
Vering achter | Dubbele schokabsorbers |
Remmen voor | Enkele 310mm schijf. Remklauw: Dubbele zuigers |
Remmen achter | Enkele 240mm schijf. Remklauw: Dubbele zuigers |
Voorband | 130/70-18M/C 63H |
Achterband | 150/80-16M/C 71H |
Wielbasis | 1410 mm |
Lengte | 2250 mm |
Breedte | 785 mm |
Hoogte | 1140 mm |
Zithoogte | 735 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: BMW, KAWASAKI |
Motor Venray:
Op de grens van Noord Brabant en Limburg vindt u Motor Venray, een van de mooiste motorzaken in ons land.
Gemakkelijk bereikbaar (A73, afslag 9) op industrieterrein De Hulst kan de echte motorliefhebber hier zijn hart ophalen aan het beste wat de Europese en Japanse motorwereld te bieden heeft.
 | Venray, Limburg |
 | 0478-588588 |
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden CelÂsius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motorÂfiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt alÂtijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle omÂstandigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half verÂbrande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmteÂ
graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken