Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 800 - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Palermoel Wit / Zwart
Vermogen:
35 kW
Teller:
62.683 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Z800 35kw
Motor in zeer nette staat
Bouwjaar 2014
Km Stand 62683
Op kenteken 35kw (motor is vol vermogen)
Zeer goed onderhouden
Recent vervangen
Alle slijtage delen in zeer goede staat
Motor voorzien van:
  • Mivv Uitlaat Db killer aanwezig
  • Handvat verwarming 
  • End bar spiegels
  • Duo usb lader
  • Sp Connect oplader 
  • Kort kenteken
  • Wheel stickers
  • Mono seat (Duo zadel aanwezig)
  • Art 4* Kettingslot 

Motor is schadevrij en in zeer nette staat
Inruil / Financiering mogelijk
Betaling per: Bank , Pin , Contant

Gratis tenaamstelling
Gratis 5 dagen all-risk verzekering

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
033-2999800
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion