Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Groen
Vermogen:
85 kW
Teller:
16.404 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Sportieve Kawasaki Z900
Zeer nette motor
Krachtige 900cc 4 cilinder motor
Bouwjaar 2017
Lage km stand 16404
Compleet met onderhoud historie (Laatste beurt bij 15.000)
2 sleutels aanwezig
Voorzien van:

  • Mivv Sportuitlaat (uitneembare Db killers)
  • Kort kenteken
  • Kleine knipperlichten

Slijtage delen in zeer goede staat
Bij aflevering komt er een nieuwe Accu in
 

Motor staat klaar en kan direct afgehaald worden
 
 

Inruil / Financiering mogelijk
Motor staat klaar en kan direct mee
Betaling: Contant, Pin, Bank overschrijving 
Gratis tenaamstelling
Gratis 5 dagen all-risk dekking

 

Contact gegevens:

Huijgen Motoren 
De Kronkels 31c
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
033-2999800
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion