Nieuwsbrief:

KTM  250 SX - 2018

Garantie: Ja
52 Uur
ORANGE
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

Ben jij op zoek naar een serieuze crossmotor met brute kracht en bewezen betrouwbaarheid? Dan is deze KTM 250 SX uit 2018 precies wat je zoekt. Licht, agressief en perfect voor zowel de hobbyrijder als de ervaren crosser.

Model: KTM 250 SX


Bouwjaar: 2018


Type motor: 2-takt


Transmissie: Handgeschakeld (5 versnellingen)


Koppel & vermogen: Pure power in een lichtgewicht frame


Gewicht: ca. 96 kg

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op MX/EXC motoren zijn als volgt:


Enduro/MX € 195*
Service beurt
Luchtfilter
Volle tank brandstof
Tenaamstelling en Vrijwaring

*Op enduro en Cross motoren wordt geen garantie verleend.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
© 2000 - 2025 Motoroccasion