Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE - 2024

€ 7.950,- € 8.299,-
Garantie: Ja
6 Km
WHITE
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

Moto Morini X-CAPE 650, Nieuw en ongekentekend, 3jaar fabriek garantie.

Van € 8.299 voor € 7.950. 

Deze Italiaans gestylede adventure 650cc twin staat klaar voor u.

Standaard voorzien van:
- 19" voorwiel
- 17" achterwiel
- Gietwielen
- Pirelli Scorpion STR banden
- Marzocchi vering
- Brembo remmen
- 7"TFT dashboard scherm met mogelijkheid om uw telefoon te verbinden
- Uitgebreide boordcomputer
- 12v voeding in cockpit
- LED koplamp
- LED knipperlichten
- en veel meer…..

De Moto Morini X-CAPE is een alleskunner! Zowel voor uw avontuurlijke trips, maar ook uw woon-werk verkeer. Hij gaat geen uitdaging uit de weg….

Beschikbaar voor erg interessante actieprijs van slechts €8.299,- (zoals afgebeeld met gietwielen). Maar ook te leveren tegen actieprijs met spaakwielen voor €8.799,-.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion