Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2013, 41653 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2013, 25400 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2013, 31800 Km
KAWASAKI Z 800 PERFORMANCE
KAWASAKI Z 800 PERFORMANCE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2013, 53564 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2013, 21835 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2013, 40587 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2013, 33759 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2013, 31511 Km
KAWASAKI Z 800 PERFORMANCE
KAWASAKI Z 800 PERFORMANCE
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2013, 23750 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2013, 28743 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 23000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2013, 7267 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2014, 55701 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.195,- p/mnd klik hier
2014, 62683 Km
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2014, 32048 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2014, 31393 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 20216 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 29987 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2014, 21738 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2014,
Merkdealer
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion