Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
DONDERDAG AVOND OPEN TOT 21U12 maanden / 5000 km garantie.Triumph Daytona 660.
Het betreft een zo goed als nieuwe motorfiets.Voorzien van een mooie stikker set twv €700 (kan er ook weer af)Verder is deze machine voorzien van o.a. ABSRij ModiPrijs: €9150,-
Prijs incl. afleverbeurt en 12 maanden / 5000 km garantie €9500,-
Kom gerust bij ons langs voor een bezichtiging en proefrit
Telefoon: 0356835753
WhatsApp: 0638551775
E-mail: info@vanheerdtmotoren.nl
- FINANCIEREN:
Dit kunt u heel snel en gemakkelijk “voorafgaand aan uw bezoek” thuis regelen.
https://vanheerdtmotoren.nl/financiering/
!!!!HET HELE MOTORSEIZOEN, DONDERDAG AVOND KOOPAVOND!!!!
Blijf op de hoogte van nieuwe motoren en volg ons op facebook
https://www.facebook.com/profile.php?id=61552745355844&locale=nl_NL
….WIJ RUILEN GRAAG MOTOREN IN….
UW HUIDIGE MOTORFIETS INRUILEN:
Inruil van uw huidige motorfiets is in veel gevallen ook mogelijk, als u ons de volgende gegevens stuurt, doen wij u graag een voorstel.
- Omschrijving van de technische en optische staat.
- Foto’s
- Richtprijs
Wilt u extra accessoires bij de motorfiets aanschaffen dan is dit bij ons ook mogelijk.
Informeer eens naar de mogelijkheden.
WILT U EEN MOTORFIETS KOMEN BEKIJKEN:
Neem gerust even contact met ons op, dit kan per e-mail of telefonisch.
Wij zorgen ervoor dat deze voor u klaar staat.
OPENINGSTIJDEN:
Dinsdag t/m Vrijdag 9-18u Donderdag koopavond 18.30 - 21u
Zaterdag 10-17u
van Heerdt Motoren
Oosterengweg 8a
1221 JV Hilversum
035-683 57 53
info@vanheerdtmotoren.nl
www.vanheerdtmotoren.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn |
Boring x slag | 74 mm x 74 mm |
Cilinder inhoud | 660 cc |
Comp. verhouding | 11.9 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met elektronische gasklepregeling |
Vermogen | 95 pk / 70 kW bij tpm |
Max. koppel | 69 Nm bij 8250 tpm |
Koppeling | Natte slipkoppeling met meerdere platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buisvormig stalen perimeterframe |
Vering voor | Omgekeerde 41-mm Showa-voorvork met gescheiden functie en grote zuiger (SFF-BP), veerweg van 110 mm |
Vering achter | Showa monoshock RSU met instelbare voorspanning, veerweg van 130 mm |
Remmen voor | Twee zwevende schijven van 310 mm, radiale vierzuigerremklauwen, ABS |
Remmen achter | Vaste enkele schijf van 220 mm, schuivende eenzuigerremklauw, ABS |
Voorband | 120/70R17 |
Achterband | 180/55R17 |
Wielbasis | 1425 mm |
Lengte | |
Breedte | 736 mm |
Hoogte | 1145 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 189 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Van Heerdt Motoren is een dynamisch bedrijf met ruim 25 jaar aan ervaring op het gebied van motorfietsen.
Bij ons kunt u terecht voor :
•Het aankopen en inruilen van uw motorfiets, zowel nieuw als gebruikt.
•Onderhoud en reparatie.
•Accessoires.
•Motorkleding.
•Onderdelen.
•Motorbanden.
•Schade afhandeling.
•Haal en brengservice.
Wij zijn gespecialiseerd in reparatie en onderhoud van alle merken hiervoor zijn dan ook alle benodigde gereedschappen en diagnose apparatuur voor aanwezig. Wij staan garant voor een goed advies en perfecte serviceverlening, de tevredenheid van de klant staat bij ons dan ook zeer hoog aangeschreven.
Kom vrijblijvend eens langs voor een goed advies of proefrit met een nieuwe of gebruikte motorfiets. Bent u verhinderd, en kunt u uw motor niet zelf langs brengen, maak dan gebruik van onze haal en breng service.
 |
Van Heerdt Motoren |
|
Oosterengweg 8-A
Hilversum
Plan de route
|
 |
035-6835753
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken