Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1992, 34800 Km
TRIUMPH TROPHY 900
TRIUMPH TROPHY 900
€ 999,- p/mnd klik hier
1994, 70380 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 1.690,- p/mnd klik hier
1994, 61218 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 1.399,- p/mnd klik hier
2000, 71416 Km
TRIUMPH TROPHY 1215 SE
TRIUMPH TROPHY 1215 SE
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2013, 49457 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2014, 52772 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2015, 41420 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 22800 Km
Merkdealer
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2025 Motoroccasion