Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 1200 Z SUPER TENERE - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
GRAY
Vermogen:
Teller:
90.796 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2010

Ben jij klaar voor het avontuur? Deze Yamaha XT 1200Z Super Ténéré is een échte allroad reisgenoot! Dankzij zijn krachtige 1199cc twin, robuuste bouw en comfortabele rijpositie is hij perfect voor lange reizen, woon-werkverkeer én offroad avonturen.

Deze Super Ténéré is de ideale motor voor wie comfort, kracht en avontuur zoekt in één pakket. Of je nu de Alpen intrekt of naar je werk rijdt – hij kan het allemaal.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion