Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2003, 35300 Km
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2004, 47662 Mls
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2004, 47662 Mls
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2004, 12920 Km
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2004, 40833 Km
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2005, 35193 Km
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2005, 25500 Km
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion