Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 650 DRAGSTAR - 2002

Garantie: Nee
43597 Km
.
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Yamaha XVS 650 DRAGSTAR CLASSIC

Kleur: ROODZWART
Vermogen: 29 kW 
Aantal cilinders: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)

Tellerstand 43529KM

Bouwjaar 2002

Opties en accessoires

- Treeplanken
- Windscherm

Alle slijtage delen in topstaat opstappen en rijden.

Mooie nette motorfiets A/A2  spotprijsje 2999 euro

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

De koffie staat klaar!

Onze openingstijden zijn:
ma 08:00 - 18:00
di 08:00 - 18:00
wo 08:00 - 18:00
do 08:00 - 18:00
vr 08:00 - 18:00
Zaterdag op afspraak geopend uitsluitend voor de verkoop.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van Hoof Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: APRILIA in 1995 - Aprilia verbaasde de wereld in 1995 met de Aprilia Moto 6.5, een kunstwerk op twee wielen, ontworpen door Philippe Starck wiens unieke ontwerp de machinedesignprijs won en een plaats in het Museum voor Moderne Kunst in New York veroverde. In datzelfde jaar vond de lancering van de RS 250 plaats, een van de meest succesvolle sportieve motorfietsen. Tijdens de jaren ‘90 Aprilia nam een verdere sprong voorwaarts. Het bedrijf heeft in die tijd vijf productie-eenheden en zeven vestigingen in het buitenland en is uitgegroeid tot de tweede grootste producent van tweewielers in Europa. Ten aanzien van de groei van Ivano Beggio ’s bedrijf spreken de cijfers spreken voor zich: in 1990 bedroeg de omzet 150 miljard lire met een personeelsbestand van 370 mensen. Dat steeg tot 1.800 directe arbeidsplaatsen en nog eens 3.500 in de spin-off bedrijven met een omzet van meer dan 1.100 miljard lire eind jaren ’90. Deze cijfers zijn veelzeggend genoeg maar worden nog indrukwekkender als je je bedenkt dat sinds de jaren ’70 veel Europese producenten minder geluk hebben gehad onder druk van de Japanse concurrentie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion