Nieuwsbrief:

BMW  R 26 - 1958

Bouwjaar:
1958
Kleur:
Zwart
Vermogen:
11 kW
Teller:
44.657 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
bmw - r-26
bmw - r-26
bmw - r-26
bmw - r-26
bmw - r-26
bmw - r-26
bmw - r-26
bmw - r-26
bmw - r-26
bmw - r-26
bmw - r-26
bmw - r-26
bmw - r-26
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wij bieden een mooie R26 van 1956 aan die wij in opdracht van een klant verkopen.

De BMW R26 werd in 1956 als opvolger van de R25/3 geïntroduceerd.

Het was in alle opzichten technisch een flinke stap vooruit en het liet de stand van de Duitse motorfietstechniek goed zien. Voor zowel als achter was nu een swingarm gemonteerd. De cardan werd nu door het rechterbeen van de achtervork naar achteren gebracht, er was 15 pk aan boord, verbeterde remnaven en het frame was door de montage van een verstelbare swingarmvoorvork beter op zijspanrijden voorbereid.

Van de R 26 zijn 30.236 stuks geproduceerd.

Deze motorfiets staat technisch helemaal in orde en kan perfect dienen voor oldtimer events. 

Wij leveren al onze motorfietsen af met een controlebeurt zodat u gelijk zorgeloos kan rijden met uw nieuwe motor. Contacteer ons gerust om geheel vrijblijvend een proefrit te maken of u kan altijd bij ons terecht van dinsdag t/m vrijdag tussen 9u-18u en zaterdag van 9u-16u.

  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
Bagagerek, Originele uitlaat, Uitlaat verchroomd




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
De Knalpot
Haltestraat 55
Rilland
Plan de route
0113-552298
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gooseneck" betekent: Balhoofd dat zodanig is veranderd dat de voorvork meer onderuit/naar voren komt te staan. De balhoofdpijp wordt voor het frame uit gezet door een verlengstuk in de vorm van een ganzenek (gooseneck). Chopper-bouwers kiezen soms voor deze constructie. Door de hiermee gepaard gaande verlenging van de wielbasis, ontstaat een indirecte manier van sturen in bochten die niet iedereen als even prettig ervaart. Deze eigenschap wreekt zich het minst wanneer zoveel mogelijk lange rechte stukken worden afgelegd. Een gooseneck is ook de als een ganzenek gevormde bevestigingsstang tussen motor en zijspanbak. Gooseneck is tevens een bekende bocht in het circuit op het Isle of Man.
© 2000 - 2025 Motoroccasion