Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.150,- p/mnd klik hier
1997, 61918 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1998, 54000 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2001, 88499 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.399,- p/mnd klik hier
2002, 54558 Km
SUZUKI BANDIT 1200 S
SUZUKI BANDIT 1200 S
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2003, 48752 Km
SUZUKI BANDIT 1200 S
SUZUKI BANDIT 1200 S
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2005, 57585 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2005, 13137 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 11863 Km
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion