Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2009, 9857 Km
Merkdealer
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2009, 35896 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2009, 20809 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.485,- p/mnd klik hier
2009, 22437 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.590,- p/mnd klik hier
2009, 11424 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2010, 46010 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2010, 19241 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2010, 25292 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.399,- p/mnd klik hier
2010, 35529 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 19282 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.290,- € 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 19669 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2011, 22882 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 35305 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 13778 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.400,- p/mnd klik hier
2013, 6966 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2013, 19794 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2013, 35223 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2013, 14905 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2013, 6311 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2014, 3599 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion