Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2019, 32551 Km
Merkdealer
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2019, 4500 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2019, 3651 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 9.945,- p/mnd klik hier
2020, 44663 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2020, 25200 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 10.790,- p/mnd klik hier
2020, 20798 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2020, 13000 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2020, 6011 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2021, 2284 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 12.999,- p/mnd klik hier
2022, 7501 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 13.950,- € 14.950,- p/mnd klik hier
2022, 18486 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 6473 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 13.499,- p/mnd klik hier
2023, 2889 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 14.290,- p/mnd klik hier
2023, 6209 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2024, 3473 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 16.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 16.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 17.345,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 17.345,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion