Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZ 250 F - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
Blauw
yamaha - yz-250-f
yamaha - yz-250-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Het chassis komt rechtstreeks van de uitstekende YZ450F die in zijn eerste seizoen talloze MXGP- en Supercross-races won. Dankzij de verfijnde geometrie, de wielophanging achter en fabrieksinstellingen aan de voor- en achterkant is de tractie van de YZ250F bij het uitkomen van bochten sterk verbeterd, waardoor het befaamde wendbare rijgedrag op de racetrack naar een hoger niveau wordt getild.

Compact kuipwerk met ultradunne kuipdelen en een veel vlakker zadel, inclusief een eendelig zadel voor snelle gewichtsverplaatsing. Er is ook een zeer efficiënt luchtbeheerysteem en een ECU die een soepele en controleerbare respons biedt bij laag en hoog toerental. De nieuwste versie van de Power Tuner-app biedt nu bovendien een intuïtieve 'Quick Tuning' functie.

Ook leverbaaf als 70Th Anniversary Edition voor €10.399,-

  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion